Cuti2 lagi – Bagan Lalang


Tak tau lah…. hujung2 tahun 2009 ni kitorg se’family’ ni asyik teruja nk gi jenjalan jer…. Ari Jumaat lepas sempena cuti Maal Hijrah…. aku & family gi me’lepak’kan diri kitorg kt Bagan Lalang pulak.

Tarikh : 18 – 19 Dis 2009 (Jumaat – Sabtu)

Tempat penginapan : Bagan Lalang Beach Resort

Aktiviti : Mandi laut…makan2 ikan bakar…pusing2 pekan…shooting (the best part)

 Tempat tinggal kami Challet tempat kami me'lepak'kan diri setelah kepenatan...

Jom kita gi mandi laut mama....Tunggu..tunggu... nak gi mandi gak...Pondok tempat kami menjamu mkn tengahari...Kenapa air laut tu jauh sangat ke tengah laut...camne kitorang nak mandi ni mama....Cian anak2 mama...main pasir je lah sayang...air masih jauh kt tengah laut tu....air tak naik lagi...okey..jom mandi2...air dah naik nih.."Mama...Aziq tak nak mandi..ombak kuat sangat"

Aziq begigil2 lepas berjam2 berendam dalam laut...My special caption for my dear hubbuyDah penat mandi...kita makan pulak...udang pun ok gak nih...Mana makanan nih...dah lapo sangat ni...

Melihat2 sekitar tapak pameran & jualan selepas makan malamMenikmati keindahan alam ciptaan Yang Maha EsaBeautiful sunsetPada penilaian saya… Pantai Bagan Lalang ni “better” daripada Port Dickson. Pasir di pantai lembut…. pantai pun bersih…. air pun bersih… Saya bagi 4* utk Bagan Lalang dan 3* untuk PD. 

 

Untuk gambar2 selanjutnya… sila layari http://www.flickr.com/photos/ca18761/sets/72157623029313926/

Advertisements

3 responses to “Cuti2 lagi – Bagan Lalang

  1. Pingback: 2010 in review « The Best Memories

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s