Bye-Bye Celcom & Welcome Maxis


Huhuhu……

Akhirnya setelah berfikir semasak-masaknya…. Dah nak ranum lah…. Ku ambil keputusan yang kurasakan amat berbaloi untukku…

Dengan sedihnya… aku terpaksa berpisah talak 1 dgn celcom yang telah setia bersamaku setelah sekian lama. Aku terpaksa melepaskannya demi masa depanku.

Kini aku telah berubah arah ke maxis… demi masa depanku…. Salam perkenalan kepada maxis daripadaku…. Aku akan meluangkan lebih banyak masaku dengan maxis selepas ini.

Kulakukan semua ini kerana tiada pilihan…. nak tak nak…. Terpaksa bermesra2 dgn maxis selepas ini….Huhuhu……

Advertisements

4 responses to “Bye-Bye Celcom & Welcome Maxis

    • mana ada cik gan…. aku dah oder tp tak dpt2 lg… lambat woooo nk dpt iphone kt sini… kena booking dulu… after 45days baru dpt… kalo org bersalin pun dh abis pantang tau….

    • apa boleh buat… mmg lambat giler…. tensen tul…
      aku booking yg iphone 3GS 16GB… kontrak 2 th ngan maxis…
      booking = RM200
      prepayment mthly fees = RM400
      Upon collection = RM1790
      mthly fees = RM100 for 500MB free data
      RM155 for 1GB free data

      ok tak???? klu ambik yg 500MB tu memadai tak???

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s