Minggu yang meletihkan

Minggu ni memang benar2 meletihkan. Balik dari kampung sempena CNY… aku & ziqziq diserang demam batuk selesema. Tapi kerana tugas.. ku gagahkan juga utk ke opis pada hari Rabu lps. Tapi aku tewas juga akhirnya… hari Khamis terpaksa mc… betul2 tak larat & letih banget… begitu juga haziq… panas badannya tak turun2…


hari ni… ahad.. baru aku rasa betul2 dah okey.. tapi cian haziq… masih panas lagi badannya…  tapi walaupun demam anakku itu tetap aktif seperti biasa… mama sayang sangat kat aziq tau… cepat sembuh ye sayang…. muaahhhh…

Advertisements

Ragam Putera dan Puteri ku di hujung minggu

Inilah dia aktiviti puteri dan putera2 ku di hujung minggu. 3 budak nakal…. tapi tetap mama sayang…

Hehehe!!! Kami bertiga dah bersedia untuk memulakan operasi pada hari ini

Hehehe!!! Kami bertiga dah bersedia untuk memulakan operasi pada hari ini

Kakak akan jadi ketua pada petang ni yer adik-adik

Kakak akan jadi ketua pada petang ni yer adik-adik

Hakim & Haziq akan jadi assistant

Hakim & Haziq akan jadi assistant

Mari kita tinjau kawasan dulu... apa yang boleh kita buat

Mari kita tinjau kawasan dulu... apa yang boleh kita buat

Kakak siram pokok bunga

Kakak siram pokok bunga

Biar abang dan adik tolong cabut rumput ni ek!!!

Biar abang dan adik tolong cabut rumput ni ek!!!

Meeting lagi - apa lagi kita nak buat selepas ni??

Meeting lagi - apa lagi kita nak buat selepas ni??

Mmmm... pokok2 ni mcm perlukan bantuan kita je kan...

Mmmm... pokok2 ni mcm perlukan bantuan kita je kan...

kesian pokok ni mcm dah nak mati lah... kita tolong potong daun2 kering tu lak yek!!!

kesian pokok ni mcm dah nak mati lah... kita tolong potong daun2 kering tu lak yek!!!

Dah penat bekerja... masa untuk relax...

Dah penat bekerja... masa untuk relax...

Sukan Tahunan 2009 – S.K. Seri Kundang

Hai…. Hari Sabtu lepas.. 8 Ogos 2009, telah berlangsung acara Sukan Tahunan 2009 di S.K. Seri Kundang (sekolah Yasmin & Hakim). Untuk tahun 2009 ni, Yasmin telah tidak terpilih untuk menyertai sebarang acara sukan kerana dia tak kuat lari dan tak pandai berkawad. Manakala Hakim pula hanya berjaya menyertai 1 acara sahaja iaitu bawa bola ping pong menggunakan reket.

Tapi walau macam mana sekalipun, papa, mama, kakak & adik Aziq tetap setia menjadi penyokong kepada Hakim… Go Hakim Go… Chayo!Chayo!Opps!!! lupa pulak… bibik pun jadi penyokong jugak pada hari tersebut.

Apa kata anda saksikan aksi2 yang boleh dikatakan agak menarik pada temasya sukan tersebut. 

Kami sekeluarga telah meninggalkan majlis sebaik sahaja Hakim selesai menyertai acara sukan yang diwakilinya. Tak boleh tunggu lama lor…. bahaya H1N1… tak boleh berkumpul di perhimpunan terbuka @ tertutup.

Sekian, terima kasih.

Taekwondo : Aina & Emran Purity

July 19th, 2009 Aina & Emran Hakim (Ekim), have their upgrading session for taekwondo. Mmmm I pray for coming to Blue Belt for both of them. It was an early congratulation for both of them.

    

      

Hubby, with his new hobbies, taking some picture for the Upgrading Moment. He took more then 100’s pix for the day. And published only in a few numbers of it. I guess that enough for the show and your infos.

As mom for the most beloved kids, I was there for encouraging with small action hero for the year (EziQ). Hahahahahhahaha.
Guess what, Eziq was around that day. He is the most happiest kiddo in town during the upgrading.
Anyway, those was the day my friend, ……… Aina, Ekim, Eziq, Abang (he is not in the pix, a cameraman) and Me (Blogger Owner). The time will never end for me and my family. Wassalam.

EZIQ in true colour

Emran Haziq (aka) Eziq, Ziqziq (His Sabah grand fahter called him) or Aziq (Atok Muar special call).

Just simple touch up done by hubby. Simple n purity. I think wazari photostream teach him a lesson. (I’ve drob by to wazari blog… wow.. ).
I’ve agreed that the skills are X.O., glad that my hubby knowing him. The guy that million touch on foto. Emmmm forget is not with Mr. DinDigitalFoto who teach him on picture qualiy.
Forgot to mention about Tawam (he mentioned la, a skill guy with camera). Anyway, that life of accountant that pay everything just to help according to rules.
Happy with his suppliment hobbies. mmmmm